יום רביעי, 5 באוגוסט 2009

ברילוצ'ה

עיר הידועה לשמצה במאכלי השוקולד, במאפים, ומסעדות הבשר .. זה לא שאין מה לעשות ולראות בברילוצ'ה חוץ מאוכל.. אבל אין ספק שכשהולכים ברחוב וכל חנות שנייה היא חנות של שוקולדים מעולים וחנות אחת אחריה יש מאפיה עם ריח שמשגע את כל הרחוב.. ומעבר לפינה אתה מגיע למסעדה שמגישה סטייק ארגנטינאי משובח.. מהר מאד האוכל הוא אחד הרשמים העיקריים שלך מהאזור..


נאוול וואפי- אז כדי שאני לא אצא קובבה שחושבת רק על אוכל.. ברילוצ'ה ממוקמת באזור יפהפה, מסביבכם תוכלו לראות את הנוף של אגם נאוול וואפי. אם יוצאים מעט מהעיר לא רחוק ממנה יש כמה טרקים יומיים שאפשר לעשות על הרי הנאפל וואפי, ולחובבי האתגר שביניכם יש את האפשרות לעשות טרקים של מס' ימים על אותו רכס הרים (תעצרו באינפורמסיון- מודיעין, ותשאלו אם יש להם מפה של המסלול לתת לכם).


תצפית הק"מ ה-17- יש את הגרסה המקוצרת והפשוטה ביותר של הנאפל וואפי, הגרסה לעצלנים שפשוט רוצים להתרשם מהנוף היפהפה בלי לבזבז יותר מדי אנרגיה.. תצפית הק"מ ה-17, כשמה כן היא, 17 ק"מ מברילוצ'ה העלייה אל נקודת התצפית היא ברכבל, אפשר לעלות ולרדת גם ברגל, מדובר בשעה עלייה בערך.


שיט קיאקים- עוד אטרקציה מעניינת שמטיילים רבים לא מפספסים היא שיט של קיאקים באגם. בדרך כלל עושים אותו עם קבוצה, חותרים באגם בכיף, עוצרים בדרך על אחד האיים (אי הצבי, אי השחפים ואי התרנגולת- בספרדית זה נשמע יותר מוצלח) מתחממים בשמש ועם הקבוצה שאני יצאתי, המדריכה דאגה לארגן מראש "פריסה" ועל האי הוציאה קפה ומבחר מאפים.. פינוק.


טיולי ג'יפים של חורחה קפלינסקי. אטרקציה שאין ישראלי שמגיע לברילוצ'ה ולא מכיר.. יש מטיילים שלא יתלהבו מלטייל בג'יפ עם עוד המוני ישראלים ויש כאלה שיקפצו על המציאה. מה שבטוח הסיור בג'יפ בהחלט עובר כמה נקודות תצפית מהממות שיש בברילו'צה, משלב טיולי סוסים וארוחת על האש.


ואם אנחנו חוזרים לנושא האוכל, כי אפשר להיות בברילוצ'ה בלי לשמוע על המקומות שחובה לאכול בהם..

דה אלברטו- יש 2 מסעדות. הראשונה מסעדה של בשר. שבעיניי, מכל הטיול שלי בדרום אמריקה, שם היה הסטייק הטוב ביותר שאכלתי!! שימו לב המסעדה נפתחת בשעות הערב, כדאי לכם להגיע רבע שעה לפני הפתיחה כי אנשים מחכים שם בתור.. דקה אחרי הפתיחה כבר אין מקום..

המסעדה השניה זו מסעדה של פסטות- מבחר עצום של כל סוגי הפסטות הקיימות, פיצות ולזניות.. המחיר מגוחך ואם אתם מזמינים אוכל ולא יושבים במסעדה המחיר יורד לחצי..!


גלידת חורחה- גלידריה משובחת (ואני עוד לא חסידה גדולה של גלידות..), מבחר טעמים עצום.. אתם יכולים להכנס ולבקש לטעום לפני שאתם קונים.. כדאי, יש כל כך הרבה וקשה לבחור.. מה אני אגיד לכם.. הקשיים שאתה יכול להיתקל בהם כשאתם מטיילים..


השניצל של חזי- וכמו בכל מקום, תמיד יהיה מקום שינסה למשוך ישראלים עם אוכל מהבית.. השניצל של חצי זה פשוט סנדויץ' עם שניצל ומלא תוספות שאפשר להכניס פנימה ולא יקר.. המקום מצליח מאד וגם שם יש תור לא קטן כשמגיעים..

תגובה 1:

  1. איך יוצרים קשר עם חורחה קפלינסקי?
    תודה
    ירון zipori@netvision.net.il

    השבמחק