יום שבת, 1 במאי 2010

קנקון – Cancun

טוב, אז אחרי שעברנו מלא חופים נפלאים, עיירות קטנות וחביבות, מגוון תרבויות ומקומות בעלי אוירה מיוחדים שקטים ורגועים.. הגיע הזמן לדבר קצת על קנקון. קחו את כל מה שקראתם על מקסיקו עד עכשיו.. ותשכחו (טוב, אתם לא חייבים לשכוח, אבל אפשר לשים בצד רגע). כי קנקון היא אחת הערים היותר מתויירות הקיימות במקסיקו ומרכז אמריקה, אבל.. (כמובן שיש קטש, אלא מה..?) הסגנון התיירותי שלה הוא כל כך שונה ממה שראיתי עד שהגעתי לכאן.. מאד לא אופייני לאוירת מקסיקו שחוויתי עד לרגע שהגעתי לכאן.. במילים אחרות, אם הייתי תיירת אמריקאית, כנראה שהייתי פורחת ומרגישה בבית.. ללא ספק, המטיילים הישראלים שראיתי סביבי מגיעים לכאן.. אומרים "וואו" אחד גדול.. מסתכלים על המחירים (כי אנחנו המטיילים הישראלים הממוצעים, תמיד בודקים את המחירים), מגלים שקנקון, מה לעשות, לא עומדת בתקציב של הטיול.. וכל שנישאר כאן יותר ימים, כך הטיול שלנו יילך ויתקצר.. וממשיכים ליעד הבא.

אני טוענת שמי רוצה לחוות את קנקון, שיגיד לעצמו, לעזאזל הכסף ויהנה ממה שיש לעיר להציע. מי שלא מוכן, תמיד יכול לתפוס מקום לינה באיסלה מוחרס (Isla Mujeres) הסמוכה, כך מומלץ בפורטל זזנו, ולקפוץ לבקר בקנקון מדי פעם.. גם פתרון לא רע..

קניות – Shoping

אז אמרנו שהתרבות האמריקאית תפרח פה, לא? אז מיותר לציין כי תרבות הקניות זה דבר מאד פופולארי אצלם.. ובינינו, כשזה מגיע לנשים, לרוב מדובר בתרבות אוניברסאלית.. בקנקון יש לא מעט מרכזי קניות וקניונים בהם תמצאו חנויות מותגים מוכרים.. הגיע הזמן לפתוח את הארנק..

קיימים כאן מספר קניונים אשר בכל אחד מהם יש למעלה מ-200 חנויות.. הקיונים שיצא לי לבקר בהם ואני ממליצה לבקר בהם יהיו פורום ביי דה סי (Forum by the Sea), קוקולקן פלאסה (Kukulkan Plaza) ופלאזה קרקול (Plaza Caracol). אני מודה ומתוודה שיש עוד קניונים ועוד מרכזי קניות.. אבל גם אני לא עברתי בין כולם..

חיי הלילה

חיי הלילה, אטרקציה מאד כללית, אני מודה, אבל בהחלט מגיע להם שאני אזכיר אותם כאן, כי ללא ספק חיי הלילה בקנקון מהנים ותוססים.. לא חסר פאבים, מועדונים ומקומות לבלות בהם עד אור הבוקר. אם אתם מגיעים לקנקון ומחפשים את המקום שכולם (אבל באמת כולם) מגיעים אליו, תרשו לי לספר לכם על הקוקו בונגו (Coco Bongo), קשה לי להגדיר את המקום, אם זה מועדון או פאב ענק.. השורה התחתונה, היא שיש בו הכל.. מוסיקה מעולה, באר רווי אלכוהול משובח, במה עליה יש מגוון הופעות בידור והופעות של זמרים.. מומלץ מאד לבוא ולראות (וכמובן להנות). גם אם אתם לא מתכוונים ללון בקנקון, אלא להשתכן באיסלה מוחרס הסמוכה, תגיעו לכאן בערב ותחזרו במעבורת של הבוקר, תאמינו לי.. אתם ללא ספק תישארו כאן עד הבוקר..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה